So much to discover

Tuesday, January 31, 2012

Hier sind weitere Bilder aus Paris. An dem Tag haben wir wieder eine Menge gesehen: den Eiffeltur, Place de la Concorde, den Louvre und den Tuilerien Garten. Es ist wirklich eine schöne Stadt mit viel zu entdecken.
Mein schönes Oberteil hat mir übrigens meine Oma nach einem Entwurf von mir genäht. Ich finde es einfach wunderbar und trage es wirklich oft und gerne.


ENG: Here are more pictures from Paris. On that day we have again seen a lot: the Eiffel tower, Place de la Concorde, the Louvre and the Tuileries garden. It's really a stunning city with much to discover.
My wonderful top has sewn me my grandmother from a design by me. I think it's just wonderful and I really wear it quite often.





Photos: Lukas
shirt: my design, made by granny | skirt: H&M | blazer: H&M | bag: H&M