Chinese porcelain doll

Sunday, September 2, 2012



EN:  I tried to be productive during my holidays. Among others, I made this simple silk top, with the chinese print. 
For my readers there will soon be a little giveaway. What it will be exactly, I won't tell yet. Just this: it's  something I've sewn. 
By the way, I used my left spare time to lie in the sun and work on my tan. ;)

DE:  Meine Ferien habe ich genutzt, um ein wenig produktiv zu sein. Unter Anderen habe ich dieses simple Top aus Seide, mit dem chinesischen Print genäht. 
Für meine Leser wird es bald auch ein kleines Giveaway geben. Was es genau sein wird, verrate ich noch nicht. Nur so viel: es ist ebenfall etwas genähtes. 
Übrigens habe ich meine restliche Freizeit auch dazu genutzt in der Sonne zu liegen und an meinem Teint zu arbeiten.  ;)

 


photos: Lukas

Top: My own design | shorts: H&M  Conscious collection | shoes: Deichmann | bag: Primark | necklace Versace for H&M |