Double collar

Wednesday, September 12, 2012

ENG: I am so glad, I had a chance to wear my Zara high heeled sandals this summer. They're really comfy, so I regret that I haven't bought them also in bilious green, when I had the chance too. I love having clothes and shoes I like in various colors. Two are always better than one. I thought that way, when putting on the two collars, too. Do you like it?

You love adding a special note to your outfits with statement pieces like collars, too? Than enter my Giveaway here.

DE: 
Ich freue mich, dass ich diesen Sommer, wenigstens einmal dazu gekommen bin, meine Zara Sandaletten zu tragen. Sie sind trotz Stilettoabsatz sehr bequem und ich bereue es ein bisschen, dass ich mich, nicht auch für das giftgrüne Paar entschieden habe. Ich mag es, Dinge die mir zusagen gleich im mehreren Farben zu besitzen. Doppelt hält besser. So habe ich auch beim Kragen gedacht. Gefällt es euch?
Du gibst deinen Outfits auch gerne eine besondere Note, durch Statmentteile wie Krägen? Dann mach hier bei meinem Giveaway mit.



photos: Lukas

 shirt: Cubus | skirt: H&M | heels: Zara | collar: H&M Trend