Boyfriend Parka

Wednesday, October 10, 2012




ENG:  Ok, I confess: I'm a thief! First, I have stolen my mom's vintage Versace vest and then took my boyfriend's parka. I couldn't resist the parka with leather shoulders. It does not look so bad on me, right? 
A little oversize, but in the end it is a boyfriend parka, so no wonder there. 
That way I skip the expensive parka version for women from Zara. Eventually i'll invest the saved money into the Givenchy look-a-like boots that are currently available (more about this on my Fanpage).

DE: Ok, ich gestehe: Ich bin ein Dieb! Zuerst habe ich meiner Mom ihre vintage Versace Weste entwendet und dann noch den Parka von meinem Freund mitgehen lassen. Ich konnte dem Parka, mit den Lederschultern einfach nicht wiederstehen. Ausserdem sieht er gar nicht so schlecht an mir aus, oder? Etwas Übergroß, aber es ist ja schließlich auch ein Herrenparka.
Und so spare ich mir die teure Parka-Variante für Frauen von Zara. Das ersparte werde ich eventuell, in die Givenchy ähnlichen Boots investieren werden, die es momentan zu kaufen gibt (mehr dazu auf meiner Fanpage).



photos: Pretty Mess

jacket: H&M men | leggings: H&M | vest: Versace / Vintage | heels: Primark | necklace: Asos | ring: H&M | bracelets: Cubus |