Happily ever after

Sunday, October 14, 2012




ENG: Two weeks ago I was invited to a wedding. I couldn't really decide what to wear. There are a lot of chic coktaildress in my wardrobe, which are waiting for an occasion to be worn. Finally I decided to wear one of my most favourite dresses (I have it in black too) from Lanvin for H&M.
I tried to make my hair curly, but as you can see, when we arrived and took photos, my hairdo fell apart completly.  Nevertheless it was a quite nice evening (though generally I don't really like weddings).
Oh and I wish the freshly married couple all the best, may they live happily ever after.
I am sure I will be, with both of  my Lanvin for H&M dresses.

DE: Vor zwei Wochen war ich zu einer Hochzeit eingeladen. Ich konnte mich nur schwer entscheiden, was ich tragen soll. Es gibt in meinem Kleiderschrank viele schicke Coktailkleider, die auf eine Gelegenheit warten, ausgeführt zu werden. Schließlich entschied ich mich eines meiner Lieblings-Kleider (ich habe es auch schwarz) von Lanvin für H&M. zu tragen 
Ich versuchte locken in mein Haar zu zaubern, aber wie man sieht, fiel meine Frisur schon gleich bei der Ankunft komplett auseinander. Trotzdem war es ein sehr schöner Abend (obwohl ich generell nicht wirklich ein Fan von Hochzeiten bin).
Oh und ich wünsche dem frisch verheirateteten Paar, alles Gute. Mögen sie glücklichen  leben bis ans Ende ihrer Tage. 
Ich werde es sicherlich es sein mit meinen beiden Lanvin for H&M Kleidern.




 photos: Lukas

dress: Lanvin for H&M | heels: H&M | clutch: H&M | earrings: Primark