Flowery wallpapers, sparklers and a pink bunny

Tuesday, March 12, 2013




ENG: Maybe you ask yourself, where the connection between old-school flowery wallpaper, sparklers, pink bunny-balloons and a golden dress with baroque pattern is.
I wanted to post the pictures after New Year's Eve (explains the dress and sparklers), but than something else came across and I forgot abou them. Lynn and I did this crazy shooting in the condemned house where we had celebrated New Year's Eve  (explains the dirty floor and wallpapers). I just can't explain how the pink bunny balloon got there ;)
Soon there will be more pictures, we took in that house and also a video, where we got totally freaky.
Oh and yes, since this should have been my New Year's post, I propably should add: Happy New Year :P


DE:Vielleicht fragt ihr euch, wo die Verbindung zwischen altmodischen Blumentapeten, Wunderkerzen, einem pinken Ballonhäschen und einem goldenen Kleid mit Barockmuster liegt. Die Fotos sollten mein Neujahrspost (erklärt das Kleid und die Wunderkerzen) werden, doch dann kam ständig was anderes dazwischen und ich habe sie vergessen. Das verrückte Shooting haben Lynn und Ich in dem Abriss-Haus in dem wir auch Silvester gefeiert haben (das erklärt die Blümchentapete und warum der Boden so versaut ist) gemacht. Wieso ein pinkes Ballonhäschen dabei war, kann ich allerdings nicht erklären ;)
Es folgen bald noch weitere Bilder, die wir dort gemacht haben, sowie ein Video auf dem wir total durchdrehen. Seid gespannt :]
Da dies mein Neujahrspost sein sollte, sollte ich vermutlich ergänzen: Frohes Neues Jahr :P

LETZTE CHANCE BEIM BRANDS4fFRIENDS GEWINNSPIEL MITZUMACHEN!
Überraschungspaket im Wert von 500 € zu gewinnen.

ATTENTION! PLEASE DO NOT TRY TO IGNITE SPARKLERS AT HOME. THANK YOU!



photos: Pretty Mess

Dress / Blazer / Earring / Rings: H&M | heels: Nelly | Necklace: Promod| Bracelet: ebay