Outfit Day 3 / FashionPhilosophy FW Poland

Tuesday, May 14, 2013




ENG: My third look for Fashion Week Poland was a jumpsuit I sew in my second semester and a vintage blazer jacket from my Mom. I also stole her lace heels which will be a big topic this summer. Vintage feeling hit me and so I tried also a wet-hair look. Outfit and hair were set really quick, but I needed a necklace to complete it and Takko Fashion helped me out. Thanks for that :*
Now that it is getting warmer I have rediscovered my love for long blazers. On Persunmall I choose my favorite blazers and made a wishlist, which you can find at the bottom of this post.

DE: Mein dritter Look für die Fashionweek Poland bestand aus einem Jumpsuit, den ich während meines 2. Semsters genäht habe und einer vintage Blazerjacke von meiner Mom. Ebenfalls aus ihrem Schuhschrank stibizt, habe ich die schwarzen Schnürheels, die der Trend für diesen Sommer sind. Gepackt vom vintage-fieber habe ich auch noch einen Wet-hair-look ausprobiert
Das Outfit  und die Haare standen schnell fest, allerdings fehlte mir dann noch eine Kette zum Gesamtlook und ausgeholfen hat mir da Takko. Vielen Dank dafür :*
Jetzt wo es allmählich wärmer wird, habe ich meine Liebe zu langen Blazern wiederentdeckt. Auf  Persunmall  habe ich nach schönen Modellen gestöbert und die schönsten herausgesucht. Die Wunschliste findet ihr ganz unten.


 Photos: Lynn

Jumpsuit: My own design | blazer: vintage | shoes: vintage | necklace: Takko | rings: Takko / H&M / Cubus


Fashiolista 
Blazer wishlist (click on the items to see details)