Fashion Week Berlin 2014 Impressions

Saturday, August 2, 2014


ENG: It seems liek it was ages ago, that I was at the Fashion Week Berlin for HashMAG. I made a littel Best-Of from the first two days. I've already written about all the events on HashMAG, so I just left the links to all the articles unter the picures. I will also report about the FashionbloggerCafé, which took palce on my last day in Berlin, soon.
Instagram
DE: Es scheint schon wieder eine Ewigkeit her zu sein, dass ich für HashMAG auf der Fashion Week unterwegs war und deswegen zeige ich euch endlich auch ein kleines Best-of der ersten beiden Tage in Berlin. Ich habe über die Events bereits auf HashMAG geschrieben und euch die Links zu den jeweiligen Artikeln deswegen einfach unter den Bildern angegeben. Fotos vom FashionbloggerCafé, welches an meinem letzten Aufenthaltstag in Berlin stattfand, werde ich euch demnächst ebenfalls zeigen.

Travel look
Jeans & espadrilles: H&M


Flats instead of High Heels 
vest: H&M | skirt: Asos | flats: River Island | top: Cubus | bag & sunnies: SIX

Videdressing Brunch Event




Green Showroom at the Kempinski Berlin